søndag 20. desember 2020

Betlehems-stjernen viser seg 21. desember !


 Dette fenomenet vi blir vitne til 21. desember 2020 inntraff sist i 1623. De to største planetene i vårt solsystem : Jupiter og Saturn kommer meget nær hverandre - og kalles en konjunksjon. De møtes egentlig hvert 20. år - men aldri så nær som i 2020.

Jeg fikk høre på radioen i dag at forskere mente at det var en konjunksjon mellom disse to planetene som ledet vismennene til Nasaret da Yeshua ble født for kring 2000 år siden . Lyset fra denne konjunksjonen kan sees på himmelen som langt sterkere enn noen annen stjerne og retningen blir i sør-øst - visstnok lavt i horisonten. I Nord-Norge kan dette fenomenet ikke sees.

Min første tanke var at her kommer et varsel om at noe vil skje. Corona-viruset har mutert i Storbritannia og smitter langt mer enn tidligere variant - opptil 70 % mer. Flere land har stengt sin grense for fly fra Storbritannia : Men Norge har åpen grense og anbefaling om at flypassasjerene tester seg ved ankomst norsk flyplass. Fullstendig forkastelig - mener jeg - myndighetene våre skjønner ikke alvoret og innbyggerne blir smittet med en langt verre variant - som allerede fins i Danmark.

Jeg har skrevet det før og gjentar : Det er slett ikke sikkert at de vaksinene som er produsert vil virke mot et virus som stadig muterer og således forandrer seg. Da har verden virkelig et problem. Jeg kommer ikke til å ta slik vaksine - jeg stoler på Den Allmektige !

God jul til alle lesere av min blogg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar