torsdag 7. januar 2021

Trengselstiden er i gang !


 Denne oversikten satte jeg opp den 15. januar i 2013. Trengselstiden startet nok litt tidligere enn oversikten viser. Jeg tror at Yeshua kommer tilbake våren 2027 - slik det fremgår ovenfor. Klikker du på bildet så blir det tydeligere. Det er opplysninger fra profeten Daniel jeg bruker her.

På bakgrunn av de siste dagers hendelser i Washington DC : Så tror jeg at Donald Trump er Antikrist. Således var den opplevelsen jeg hadde natt til 10. april 2016 korrekt ; der fire ord ble sagt : - Donald Trump er Antikrist !

Da er vi inne i den såkalte Trengselstiden og de byrder og vanskeligheter som beskrives av Frelseren : Vil komme over jorden. Coronaviruset ( pest ) har vi snart hatt i ett år. Viruset muterer og blir mer smittsomt. Om de ulike vaksiner vil hjelpe mot de muterte varianter : Er det ingen som vet. Disse vaksinene er ikke innsprøyting av selve sykdommen - slik de gjorde før - men en manipulering av dine gener. Jeg kommer ikke til å ta denne vaksinen.

Den nye presidenten i USA får nok en ny og stor krig å hanskes med - GOG-krigen ( GOG er Russland ). Videre forbereder Kina seg på krig i disse dager : Lederen i dette landet hadde møte med sine militære sjefer for få dager siden og ba dem forberede styrkene på krig. Vi vet at Russland og Kina har fått i stand militært samarbeid og de har hatt felles militære øvelser. Det er meget spent mellom Kina og India - som igjen har konflikt med Pakistan . Disse tre land har alle atomvåpen.

Det kommer jordskjelv sier Yeshua. Vi vet bare om en stedsangivelse rett før Frelseren setter sine føtter på jorden igjen : Jerusalem. Men det kommer nok kraftige skjelv mange andre steder på vår jord før våren 2027.

Det blir hungersnød ; sier Yeshua. Jeg tror at den såkalte opprykkelsen skjer etter Trengselstiden. Da bør du forberede deg og dine på matmangel i landet. Når det " smeller " ; er det for sent.

- Om de dager ikke ble forkortet ; ville intet kjød bli frelst - sa Yeshua om de siste dager. Således tror jeg at våre dager allerede er blitt forkortet - og blir mer forkortet ettersom Trengselstiden går fremover. Kona og jeg snakker stadig om hvor fort ukene går - og takk Herre for det ! Amen !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar