lørdag 11. mars 2023

Kan atomkrigen være nær forestående ?


 Under buken på dette russiske jagerflyet henger et Kinzhal-missil. Dette hypersoniske missilet er konstruert for å bære atomstridshode. Sist uke sendte russerne flere slike missil inn i Ukraina - da med konvensjonelt stridshode. Vesten har ikke våpen som går fort nok til å skyte det ned ( mach 10 = 10 ganger lydens hastighet ). President Trump fortalte - da han var president - at USA var i ferd med å utvikle hypersoniske missil. Et slikt ble testet sist høst i USA og testen var mislykket. Kina har også operative hypersoniske missil - men ikke Vesten.

                                                             ------------------------

Jeg har studert profeten Daniel i kring 30 år. Da Yeshua ble spurt hva som ville skje i de siste dager : Så henviste Han nettopp til denne profeten. Videre la Han til at vi burde skjønne hva som står der. Dette har jeg forsøkt i alle disse årene.

En dag da jeg satt og utforsket begivenhetene de siste år - holdt opp mot profetens ord  : Så kom jeg frem til at " den ødeleggende styggedom " (atomkrig ) kunne komme over oss primo april 2023. Datoen 11. april kom også opp i mitt hode. Dette er 3. påskedag 2023 . Daniel forteller om 1290 døgn  ( morgener og netter slik at vi skal forstå at det dreier seg om jordiske døgn ). Salige er de som bier og når frem til 1335 døgn. Salig er man først i himmelen. Da trekker jeg den konklusjon at ALLE mennesker på jord må gjennomleve 45 døgn med atomkrig - før opprykkelsen kommer.

Den 2. februar 2023 antydet jeg på min blogg at opprykkelsen kan komme i pinsehelgen 2023. Men jeg er på ingen måte sikker !

Så leser jeg på Søkelys - for noen dager siden - at en kvinne ved navn Renee Moses mente at opprykkelsen ville skje 27. / 28. mai 2023. Det er pinseaften og 1. pinsedag. Underlig tenkte jeg - vi har begge kommet frem til samme dato for opprykkelsen.

Jeg er selvsagt ikke sikker på at dette er korrekt - selv om to personer har kommet fram til det samme via ulike veier. Likevel tar jeg det på største alvor og iverksetter ulike ting - som må være gjort før påskeaften :

- har skiftet drikkevann på mine plastdunker

- har skaffet nok medisiner

- vil gå til innkjøp - før påskehelgen - av matvarer som står seg ut mai måned. Vi har laget liste over alt      som skal kjøpes.

- prøvestart av aggregat

Jeg gjentar : Er slett ikke sikker på at disse datoer er korrekt - men jeg iverksetter ovennevnte i tilfelle Renee Moses og undertegnede likevel har rett. For å sitere de gamle strilene : - Da è for sein å snyta seg når naso è vekke !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar