torsdag 31. januar 2019

Det finnes ikke tilfeldigheter

                                                    President Donald Trump

Det siste døgnet ser jeg at mer enn 200 personer fra USA har lest min blogg - således får jeg i dag skrive litt mer om USA.
De av oss som leser i Bibelen ; vet at vår Gud , Jahve , ser hver spurv som faller til jorden og vet antallet hårstrå på ditt hode.
Pressetalskvinnen i Det hvite hus , som skal være kristen , uttaler at hun tror at Donald Trump er innsatt som president i USA av Vår Herre. Ja , jeg tror at hun har NESTEN rett.
Det er slik at vi har en materialistisk verden , som vi kan se med vårt øye , og en åndelig verden som vi vanligvis ikke kan se. Begge er like reelle ; tror jeg.
I den åndelige verden er det to krefter som styrer : De gode (  Jahve ) og de onde ( Satan ). Videre er det slik at Jahve er langt sterkere enn Satan. Det skrives og tales om at Satan en gang var en engel som var musikk-sjef i himmelen - men som ble utstøtt av Gud. Om dette medfører sannhet ; vites ikke av meg.
Men jeg tror den åndelige verden fungerer slik : Om Gud ikke blokkerer Satan i det som skjer på jorden - så vil Satans vilje bli gjennomført.
Gud lot således Donald Trump bli president i USA - han blokkerte det ikke. Jeg hadde en opplevelse en april-natt i 2016 som fortalte meg at Donald Trump er Antikrist - dette har jeg fortalt om før på denne bloggen. Om dette er korrekt , så vil Trump være president i 3,5 år før han blir avslørt og avsatt som president i juli 2020. Vi husker også at Trump har uttalt til media at han IKKE har behov for å be til Gud.
Men Trump har gjort det som få andre politikere ikke gjør : Han gjennomfører sine lovnader fra valgkampen. Som eneste sittende president har han besøkt Klagemuren i Jerusalem med kippa på sitt hode. Han har flyttet USAs ambassade fra Tel Aviv til Jerusalem. Han er i ferd med å få orden på den elendige økonomien i USA. Landet har nå den laveste arbeidsledigheten på 100 år. Grensemuren mot Mexico prøver han å få bygget - og den lengste " Shut - Down " i USAs historie er et faktum - alt dette for å få penger til å bygge denne muren ; som han lovet sine velgere FØR han ble president.

En person som ikke har behov for å be til Gud i Yeshuas navn ; kan ikke defineres som kristen. I denne religionen er bønn og atter bønn Alfa og Omega. Således er det intet som er til hinder for at herr Trump er Antikrist. Pressetalskvinnen i Det hvite hus uttalte at hun mener at Donald Trump er innsatt av Gud som president. Nesten rett , skrev jeg : Gud blokkerte ikke Satan i å innsette Trump som øverstkommanderende i USA. Altså : Dette er innenfor Guds plan i de siste år før Yeshua kommer tilbake til Oljeberget i Jerusalem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar