onsdag 2. januar 2019

Putins nyttårsgave til sitt folk

HYPERMISSILET " AVANTGARD " UTSKUTT FRA MIG - 31 JAGERFLY I 2018

Om du leser lenger nede på denne nettsiden ; så lurer jeg på hva russerne vil finne på i julen 2018. Ja , nå finnes svaret : President Putin kan gratulere sitt folk med det nye hypersoniske missilet " Avantgard " som ble testet for få dager siden. Missilet gikk over en strekning på 6000 kilometer og landet i Kamsjatka-området. Farten på missilet er nå oppgitt til 20 x lydhastigheten. Vesten har IKKE noe våpen som kan nøytralisere dette missilet grunnet den enorme hastigheten.
" Avantgard " har atomkraft som fremdriftsmiddel og kan ha komprimert A-bombe som våpen - men kan også i stedet utrustes med konvensjonelt kraftig sprengstoff.

Bombemål i Norge

Her kan jeg nevne flere aktuelle bombemål i vårt kjære fedreland - men vil bare nevne to slike. Vi vet at Putin har full kontroll over media i Russland. Om han planlegger en invasjon av Norge ; slik Lebesbymannen beskriver i sitt syn en novembernatt i 1907 - vil nok denne mektige mannen sørge for kontroll på media også her. Da trengs bare to slike hypermissil ( trolig med konvensjonelt stridshode pga sivilbefolkningen ) : Marienlyst i Oslo samt Mediehuset i Bergen der både TV2, NRK samt flere store aviser er samlet i samme bygg.
I romjulen kikket jeg på dette nye svære bygget i Bergen og tenkte : Hvor dum går det an å bli ?? Tenk å samle så mange journalister og teknisk utstyr i ett eneste bygg i Bergen. Ja , er mine tanker korrekte ; så er yrket journalist blant de farligste i vårt kongerike.
Vi som er militær-utdannet ; vet at spredning av våre avdelinger er uhyre viktig - spesielt når det gjelder fare for A-krig. Kompaniene i en infanteribataljon blir utgruppert slik at en liten taktisk A-bombe bare kan sette ett kompani ut av spill.
Ja , i Norge kan det være minst like farlig å være journalist / tekniker som soldat ! Jeg ser at det er personer i mange land som leser hva jeg skriver - herunder Russland , USA , Ukraina mv. Men alle opplysningene jeg legger ut her er hentet fra media / nettet. Jeg har ikke hatt tilgang på gradert materiale på svært lang tid - og ville aldri funnet på å opplyse om slikt - grunnet den livslange taushetsplikten jeg har skrevet under på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar