mandag 16. mars 2020

Hvordan ser fremtiden ut ?

                                                         Det er profeten Daniel som viser oss hva
                                                    som vil skje i fremtiden. De siste 30 år har
                                                    jeg studert denne profeten.


Yeshua fortalte oss hva som ville skje i de siste dager : pest , hungersnød , jordskjelv både her og der og krig samt rykter om krig. Pest har vi fått og krig er det flere steder - men ingen verdenskrig foreløpig. Yeshua ba oss lese nettopp profeten Daniel og forstå hva vi leser der - når det gjelder endetiden.

Pesten Covid-19 har nå nådd de fleste land på jorden. Det sies at den ligner på HIV-viruset som vi har hatt i flere tiår og ikke blir utryddet - men det har kommet medisiner mot HIV / AIDS. Ja , da er det godt mulig at Covid-19 heller ikke blir utryddet. Men HIV er ikke særlig smittsomt - man må enten ha seksuell kontakt eller blodoverføring for å få HIV. Dette viruset har spesielt rammet homofile.
Corona-viruset er uhyggelig smittsomt og jeg har aldri hørt om noe virus som er like smittsomt. Da er det trolig at de fleste mennesker på jorden blir smittet til slutt.

Jordskjelv har vi hatt mange av de siste månedene ( Karibia , Iran , Tyrkia og tilmed Volda på Sunnmøre ) og mange flere og kraftigere kommer.

Hungersnød kommer nok flere steder - i Afrika er store gresshoppe-svermer i sving med å spise opp avlingene. Matmangel kommer nok til Europa og USA også ; tror jeg.

Jeg tror at vi nå har startet på den såkalte Trengselstiden som Bibelen beskriver. Den vil vare i sju år og ende med at Yeshua setter sine føtter på Oljeberget i Jerusalem. Der skal det også være jordskjelv og et fjell revne. Således mener jeg at Yeshua kommer til jorden våren 2027. I Hardanger bor en mann som har gått helt andre veier i Bibelen og kommet frem til 2028. Jeg nevnte 2027 for en prest i Den norske kirke. Han svarte meg at ingen kjenner dagen eller timen. Jeg svarte ham : - Jeg snakker ikke om dag eller time - men om måned og år ( mai 2027 ).
Krig og verdenskrig vil bryte ut - tror jeg. Bibelen forteller om GOG-krigen. Det er tydelig at GOG er Russland - som også omtales som Ros i Skriften. Når denne verdenskrigen starter vites ikke av meg.

Men i slutten av denne krigen blir Israel angrepet av flere nasjoner inklusive Russland. Harmageddon-slaget er beskrevet i Skriften. Harmageddon er en svær slette langt nord i Israel som egner seg meget godt til et såkalt panserslag ( stridsvogner som Israel har mange av ). Det ender med at jødene har mistet to-tredjedeler av folket sitt og er i ferd med å tape denne krigen. Det er i denne situasjonen at Yeshua setter sine føtter på Oljeberget - der han dro opp fra for over 2000 år siden.

Det er mange i Norge som gjør narr av meg på Facebook fordi jeg har en sterk tro. Ja , det skjønner jeg godt siden bare 3 % av den norske befolkning tror at det finnes en himmel å vinne og et helvete å unnfly ! Jødehatet her er også utrolig sterkt - både blant bispestanden og blant mange prester. Da skriver jeg til slutt : - Den som velsigner Israel vil bli velsignet og den som forbanner Israel vil bli forbannet. Jeg tror ikke at en eneste antisemitt vil arve Guds Rike. Husk at Yeshua også var jøde !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar