lørdag 11. juli 2020

Djevelen har sin egen logo

Det russiske orlogsflagget som alle krigsskip tilhørende Russland fører.



Det såkalte Sørstatsflagget som ble benyttet under borgerkrigen i USA.



Sommeren 1985 fikk jeg en åpenbaring som fortalte meg at Satan , Djevelen , har sin egen logo eller merke - og dette ser ganske enkelt ut : Bare en X .

Vi finner dette merket igjen mange steder ; herunder fører alle russiske krigsskip dette merket i sitt orlogsflagg. Den kjente russiske ubåten " Kursk " som gikk til bunns med sitt mannskap : Hadde dette merket godt synlig.
I Bibelen leser vi om GOG-krigen som skal finne sted i de siste dager. Jeg mener at Russland er GOG - da kan det nok passe å føre dette flagget også. Vi vet at bare EN av de største russiske ubåtene har mer sprengkraft om bord enn alle våpen som ble avfyrt under 2. verdenskrig.

Det såkalte sørstatsflagget har en X . I dag leser jeg at mange mener at USA nå er på randen av en ny borgerkrig.

Den norske kirke har som symbol en X med en P som går loddrett gjennom X-en. Så vidt jeg husker blir dette merket X kalt St. Andreaskorset - fordi det blir fortalt at apostelen Andreas ble korsfestet til en X .

Et norsk rederi som drev med innenlandstrafikk ; hadde X som symbol i sitt rederiflagg. En hurtigbåt i rute gikk med stor fart på land og to mennesker ble drept.

Flere land og stater bruker denne X-en i sitt flagg : Nord-Irland , Jamaica , Florida , Alabama , Skottland , Jersey .  Belgia har som Russland dette merket i sitt orlogsflagg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar