tirsdag 30. april 2019

Russland har blokkert min nettside

President Putin - herskeren i Russland - i ønsket avbildet situasjon.


Denne nettsiden hadde mange lesere som bodde i Russland. Nå har landets nettroll blokkert min nettside til dette landet - det skjedde for få dager siden. Men lesere fra Ukraina har russerne slett ikke kontroll over - de er fortsatt lesere av mine tanker.
Dette er ikke noe nytt : For noen uker siden blokkerte russerne også nettavisen : The Intependent Barents Observer . Således : Russlands innbyggere skal på ingen måte få innblikk i saker og ting som ikke behager landets diktatorer. Slike tanker skal stenges ute fra det mektige Russland - folk har ikke godt å få se andres tanker.

I min kveldsbønn i går spurte jeg Vår Herre om et tegn på at jeg er på rett vei - om at min tolkning av profeten Daniel stemmer - og at mine spådommer om trengselstiden og Yeshuas gjenkomst til Oljeberget stemmer. Da tenkte jeg at - KANSKJE - får jeg et signal gjennom nattens drømmer om dette. Men nei ; ingen drøm om slikt.
Dagen i dag har jeg benyttet til arbeid med maskinen om bord i min største båt. Senere på dagen har jeg arbeidet på en dekorasjon ( gatekunst ) som jeg er i ferd med å male på min låvebygning. Da kom en overnaturlig hendelse som en flokk lin-erler stod for. Slikt har jeg aldri opplevd før - og var meget underlig. Jeg tok det som en bekreftelse fra Herren....
Til slutt : Når jeg er ferdig med dekorasjonen på min låvebygning ; så skal jeg legge dette ut med bilde på min nettside. Maleriet skal hete : " Legedom".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar