lørdag 20. november 2021

Jord-rotasjonen går fortere enn før


 

Jeg leste i forrige uke at forskere har funnet ut noe helt nytt : Jordrotasjonen har fått større fart. Rett nok er det ikke så mye foreløpig - men slikt har de aldri sett før. Videre sier de at det kan bli aktuelt å justere klokkene på jorden. Om denne rotasjonen vil øke enda mer i fremtiden : Så blir døgnet kortere. Det blir flere døgn i året - med andre ord. Om selve året skal bli kortere : Må jord-farten i ellipsebanen rundt solen også øke.

Ja , det er nett dette Bibelen beskriver. Yeshua uttalte om Trengselstiden : - Om ikke de dager ble forkortet - ville intet kjød bli frelst. Videre leser vi i samme bok at himmelens krefter skal rokkes.

Her i Norge er sykehusene i ferd med å bryte sammen. Jeg skulle opereres på et sykehus sist torsdag. Alt var klargjort og jeg satt i en stol med sykehus-klær på. Der satt jeg i over fire timer. Da kom operasjons-legen bort til meg og fortalte følgende : De måtte brått overta flere akutt-pasienter fra et annet sykehus i byen. Min operasjon måtte utsettes på ubestemt tid - og jeg måtte reise hjem.

Vi har flere plager å slite med. Sesong-influensa er på vei , et RS-virus herjer allerede - spesielt hos barn. Videre har vi corona-viruset som også smitter blant vaksinerte. Nå skal alle over 65 år ta tredje vaksinedose. I dag leste jeg at 999 personer har dødd som følge av corona i Norge. Vårt land må sies å være velsignet : I Sverige har det dødd mer enn det 10-doble ; justert for folketall.

Situasjonen i verden er også spent. Russland har transportert kring 100.000 soldater til grense-området mot Ukraina. Dette er slik de gjorde for ett år siden. Videre har vi stor styrkeoppbygning i Sør-Kina havet der også flere NATO-land er til stede. Når kommer gnisten som setter i gang GOG-krigen ?

I dag fikk jeg høre om nytt jordskjelv som rammet den spanske øyen Palma. Der har et vulkan-utbrudd herjet i flere måneder. Når kommer et kraftig jordskjelv til Norge ? I alle fall ble det politiske Norge historisk rystet da presidenten i Stortinget måtte gå av grunnet økonomiske misligheter . Denne kvinnen var i rang nest etter Kongen. Vanlige folk blir hardt straffet og gjerne må sone i fengsel for slikt. Så får vi se hva politiet videre gjør når etterforskningen av de folkevalgte er ferdig. Vrir de seg unna ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar