tirsdag 22. februar 2022

Satans merke foran Stortinget


                                             Stortinget til høyre og Satans merke til venstre


Jeg har tidligere skrevet på denne nettsiden at Gud viste meg Satans merke - eller logo - for kring 40 år siden. Merket er : X . Den russiske marine har dette merket i sitt flagg - som vaier på alle deres krigsskip.

I går kveld viste Gud meg at dette tegnet finnes foran vårt Storting. Vi ser tydelig tegn på dette. Enkelte representanter har svindlet med reiseregninger , gratis boliger og skatteunndragelser. Nå er en av Arbeiderpartiets fremste kvinnelige representanter i søkelyset for slike alvorlige anklager.

Norges utenriksminister har nylig bevilget ekstra kring fire milliarder kroner - over fire år - til palestina-araberne - fiendene av Israel . Vårt land har tatt livet av kring 600.000 babyer i mors liv. Om disse fikk leve : Ville landet vårt ikke hatt behov for å importere arbeidskraft.

Biskopene i Norge gikk ut - for kort tid siden - og beklaget sin tidligere holdning til lesbiske og homofile. Har disse kirkens fremste ikke lest om hendelsene i Sodoma og Gomorra ? Ild og svovel kom da ned fra himmelen.

Jeg tror at vår Gud , Jahve ; Nå har fått mer enn nok med norske politikere. Norge sitter også i FNs Sikkerhetsråd for tiden. Der har Norge gang etter gang fremmet forslag til vedtak som går mot Israel. Men USA har brukt sin vetorett og stemt ned disse fremstøt.

Ja , jeg tror at Norge blir hårdt rammet i kommende tider - og vi er nå inne i Trengselstiden - tror jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar