fredag 25. februar 2022

Hendelser i Trengselstiden


                                             Klikk på bildet ; så blir det tydeligere


Jeg har satt opp et meget enkelt tidsbilde over det jeg tror vil skje i Trengselstiden - som vi startet på i  2021 ( pest = covid-19 ). I dag hørte jeg om et nytt jordskjelv med styrke på over 6. Således har vi nå fått alt det som Yeshua forteller om de siste dager : Pest , krig og rykter om krig , jordskjelv og hungersnød.

Natten til 10. april 2016 ble jeg vekket av en stemme som sa fire ord : " Donald Trump er Antikrist ". Jeg har aldri før eller siden opplevd noe slikt. På dette tidspunkt var det ingen som trodde at Trump ville bli president i USA - heller ikke jeg - men jeg " lagret " denne hendelsen i min hukommelse.

Donald Trump har vært president i USA i fire år ; og jeg tror at han kommer igjen som president - og som Antikrist. Han har tidligere uttalt at han aldri ba til Gud : Det hadde han ikke behov for. Da er han heller ikke kristen.

Som du ser av bildet : Så tror jeg at bruk av atomvåpen vil først skje kring 15. juli 2024 - altså om litt over to år. Bibelen omtaler dette som " den ødeleggende styggedom ". Da vil denne Biden-administrasjonen trolig fremdeles ha makten i USA - kan hende har visepresidenten tatt over ?

Jeg har alltid trodd at Russland er GOG - men Bibelen sier ikke når GOG-krigen starter. Den 24. februar 2022 gikk Russland til angrep på Ukraina. Da startet GOG-krigen - tror jeg. Denne krigen skal vedvare helt til Yeshua setter sine føtter på Oljeberget i Jerusalem igjen. Da får vi slaget på Harmageddon-sletten ( panser-slag ). To tredjedeler av jødene i Israel vil omkomme der GOG ( Russland ) er blant de land som angriper Israel. Da kommer Yeshua igjen til jorden.

Hvordan GOG-krigen vil utarte seg frem til det store slaget på Harmageddon : Vet vi lite om. Men leser vi hva den såkalte Lebesbymannen  (Anton Johansen ) " så " i sitt syn natten til 13. november 1907 : Så vil både Norge og Sverige bli angrepet av Russland. Det er sommer når Norge blir angrepet - tror han. Russerne blir stoppet ved Lyngenfjorden som ligger i Troms. I Sverige blir russerne stoppet ved Gãvle.

Russland er det landet i verden som har mest atomvåpen : 4000 langdistanse- samt mellomdistanse-missil samt taktiske atomvåpen. Videre har dette landet våpen som Vesten ikke kan slå ut : KINZHAL-missilet - som går med en fart som intet annet vestlig våpen kan nå igjen og skyte ned. Videre har de dommedags-torpedoen POSEIDON som er 24 meter lang og har komprimert atomstridshode. Sprengkraften er 5000 ganger større enn det atombomben over Nagasaki i Japan hadde. Denne torpedoen har atom-fremdrift med fart på 100 km / timen og kan gå ned til en dybde på 1000 meter. Slike torpedoer ble lastet om bord i russiske krigsskip sist høst. " Lebesbymannen " så også en enorm tsunami i Nordsjø-bassenget som gjorde stor skade i mange land - her i Norge ble det skader helt nord til Bodø - mente han.

Ja , denne Poseidon-torpedoen kan gå verden rundt. Den er " stelth " ( usynlig ) : Tenk om russerne avfyrer en slik torpedo nær havnebassenget i New York !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar