lørdag 12. februar 2022

OPPRYKKELSEN - JUSTERING

 

                                                       Jeg har endret mitt syn for tidspunkt når

                                                       det gjelder opprykkelsen.


Det er flere meninger når det gjelder tidspunkt for opprykkelsen : Noen mener at dette skjer før Trengselstiden , noen mener i denne tiden og noen mener at det vil skje etter denne forferdelige tiden. Jeg har ment at opprykkelsen vil skje etter Trengselstiden. En kveld siste uke fikk jeg en opplevelse som gjorde at jeg har endret litt på mitt standpunkt.

Jeg har hele tiden brukt profeten Daniel i mine studier for å forstå dette viktige tema. Jeg har trodd at Yeshua vil komme tilbake til denne jord primo mai 2027 og at opprykkelsen da vil skje. Andre har gått andre veier og sett på de 6000 år - og mener at Yeshua kommer tilbake i 2028 - trolig i september dette år.

Jeg fikk en åpenbarelse og ble påminnet det som står helt til slutt i Daniel-profetien ( 6:3:12 ) : " Salig er den som venter og når frem til tusen tre hundre og trettifem dager ". Det sier seg selv at når du er opprykket ; så er du salig.

Dette er tidspunktet når opprykkelsen finner sted - altså primo mai 2027. Yeshua kommer tilbake til Oljeberget i Jerusalem høsten 2028 - tror jeg.

Da har vi således i overkant av fem år som må gjennomgås før den herlige opprykkelsen finner sted.

I skrivende stund er det stor fare for krig mellom Russland og Ukraina. NATO har også forberedt seg på en kommende krig. En norsk fregatt er i Middelhavet som støtteskip til en US-hangarskips-gruppe hvor hangarskipet " Harry Truman " ligger. Trolig kommer disse krigsskipene til å gå inn i Svartehavet om krig bryter ut. Kan hende får de " svidd barten " om det bryter ut krig der nede. Russland har mobilisert både på land , i luften og til sjøs. Russerne har fått nye våpen som Vesten ikke kan hanskes med : KINZHAL-missilet som har atom-fremdrift og komprimert atomstridshodet samt går med en svimlende fart. Videre har russerne dommedags-torpedoen POSEIDON som også har atom-fremdrift samt komprimert atomstridshode som våpen. Denne torpedoen er konstruert for å lage en enorm tsunami.

Jeg tror IKKE at det blir brukt atomvåpen om krig bryter ut - men slike våpen kan bli brukt senere - gjerne av den tapende part.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar