søndag 23. april 2023

Forbered deg på kommende tider !


 Vi her i huset forbereder oss på tider der det blir matmangel. Min kone rører sammen ingrediensene og jeg steker fiskekaker. Disse blir lagt i fryseposer nok til en middag i hver pose.


                                                                 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


De siste ukene har det vært tørt og fint vær her. Således har jeg frest potetåkrene og sette-potetene kom i jorda i løpet av to dager. I dag kom regnet - og det var bra fordi all eng og mark var svært tørr. Det er helt tydelig at vi mennesker får mer energi når solen skinner - og dette utnytter vi. Hos " predikeren " i Det gamle testamentet kan vi lese at det er godt for øynene å se solen. Før jeg står opp om morgenen ; kan jeg kjenne på meg at det er godt vær ute.

Da kona og jeg var på overnattingstur i bobilen : Oppdaget vi svakheter ved vår utrustning. Således reiste jeg inn til byen og kjøpte et nytt aggregat - dette veier bare 17 kg og avgir hele 2000 watt. På denne måten er vi klare til å rømme herfra om situasjonen krever det. Vi har et bombemål bare kring 20 kilometer i luftlinje fra vårt hjem. Men vi får håpe at vi kan bli værende her når det " smeller " mellom NATO og Russland / Kina. Ja , jeg tror fast og bestemt at veien til fred mellom disse stormaktene er helt lukket.

Jeg har fått høre at det er opprettet bønnegrupper i sju delstater i USA der de tilber Satan. Djevelen har stor makt på denne jord og slike bønner kan føre til mye vondt for menneskeheten. Vi kjenner til at satanistene bærer et kors opp / ned og de har sin egen musikk. Videre har jeg fått vite at mennesker og dyr utskiller et bestemt stoff i dødsøyeblikket. Det sies at slikt stoff blir tappet ut av hjernen og gitt til viktige personer - de vil visstnok få et bedre og lengre liv. Men når de får dette stoffet inn i kroppen : Så reagerer den med å gi personen et blått øye. Således vet jeg ikke sannhets-gehalten i dette - fikk disse opplysningene på et møte for noen dager siden. Der ble det også sagt at norske øvrighetspersoner har fått en slik injeksjon.

Vi andre får greie oss med mat og drikke og stole på Herren ! Ved å lese salme 91 : Så skjønner vi at Han vil beskytte oss med Guds fulle rustning. Vi skal ikke frykte verken dag eller natt. Jeg kjenner ingen frykt for fremtiden og håper at Herrens dag kommer snart. Likevel : Forberedelser til harde tider vil gjøre alt lettere for oss den dagen A-bombene avgir sine kraftige lysglimt - før de andre virkningene kommer : Varmestråling , kraftig vind / motvind samt radioaktiv stråling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar