tirsdag 11. april 2023

Ingen 3. verdenskrig nå - heldigvis !


 Dette er foto av den kirken hvor jeg er døpt og konfirmert. Her ligger begravet  : Far , mor , bestefar og bestemor og andre slektninger. Jeg er utmeldt av Dnk for flere år siden. Denne kirken har blitt en frafallskirke - der de velsigner det som Herren kaller en vederstyggelighet. Biskoper i denne kirken fordømmer stadig Israel - ja , jødehatet florerer der - mener jeg. " Den som forbanner Israel , vil selv bli forbannet ". Rett før påske leste jeg at preses for disse biskopene uttalte at han hadde problemer med å tro at Yeshua stod opp fra de døde. Da er jeg sjeleglad for min utmelding fra denne apostat-kirken !

                                                                    ------------------

Jeg ber selvsagt hver eneste dag. Mine bønner den siste tiden omhandler også 3. verdenskrig med tsunami og annen styggedom. Hva kunne jeg gjøre for at mine bønner lettere skulle " gå gjennom " til den Allmektige ? 1. påskedag kl. 1500 kjørte jeg og min kone fire kilometer til den kirken som er avbildet. Da var gudstjenesten og kirkekaffen over og stedet var nærmest folketomt.

Vi var der i nærmere to døgn og sendte våre bønner til den Allmektige. Det var både kaldt og surt oppe ved denne kirken og vi sov svært lite disse to nettene. Både kona og jeg var dårlige da vi i dag kjørte hjem igjen - vi er begge 81 år. 

Likevel : Det var godt å komme hjem igjen til varmt hus og intet hadde rammet vårt jordiske gods.

Vår allmektige Far har utsatt en verdensomspennende krig - det bør vi takke Ham for !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar