lørdag 29. april 2023

Guds kraft kan helbrede deg !


 Denne tykke boken kjøpte jeg for flere år siden. Jeg liker å finne ut hva legene skriver etter sykehus-innleggelser ( epikrise ) - de bruker fremmedord for oss ikke-medisinere.

                                                                -----------------------

Jeg har fått helbredelse for mange sykdommer og plager opp gjennom årene. Guds kraft strømmer ut gjennom hendene til den som tror. Således legger jeg mine hender på stedet der sykdommen er og ber til vår himmelske Fader om å bli helbredet. Ofte kan det gå to - tre uker før det skjer noe. Således kan jeg berette om mange slike tilfeller - men i dag skal jeg fortelle om en helbredelse som tok kring 10 år - med gjentakende håndspåleggelser.

Sammen med noen venner reiste vi til Tyrkia på ferie for om lag 10 år siden. Vi bodde på et flott og stort hotell i Kemer. Muslimene hadde nylig bygget en stor moskè kloss inntil dette hotellet. De høglytte bønneropene startet 0500 om morgenen - og fortsatte ut over dagen - middag spiste vi ofte ute ved bassenget - og vi kvakk til hver gang disse kraftige hylene strømmet ut mens vi spiste.

Hotellet hadde et meget stort og flott basseng og jeg badet der ofte. Da vi kom hjem til Norge : Oppdaget jeg at skinnet på leggene mine forsvant. Det ble nærmest åpne kjøttsår. Således var jeg hos min fastlege og fikk to ulike salver som skulle smøres på leggene mine etter et eget skjema - men dette var til ingen hjelp. Da sendte han meg til hudavdelingen ved Haukeland sykehus. Legen der fortalte meg at dette var en infeksjon i huden som jeg trolig aldri ville bli kvitt. Likevel skrev han ut den sterkeste salven som fantes i Norge ; og jeg fulgte påny et smøre-skjema. Men årene gikk og jeg blødde tidvis fra sårene der huden var borte. Men hele tiden la jeg hendene mine på begge leggene og ba til den Allmektige om helbredelse.

I starten på 2023 oppdaget jeg at leggene mine var helt fine og all hud var som den skulle være. Jeg dro opp buksen min og sa til min kone : - Se her ! Vår Herre har helbredet meg ! Da takket jeg selvsagt Ham for dette underet ! Vår allmektige Gud kan også helbrede deg - om du har tro og ber Ham om det i Yeshuas navn - samtidig som du legger hendene dine på kroppen din.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar