tirsdag 3. desember 2019

Stort og aggressivt svart hull oppdaget

                                          Stort svart hull i vår galakse - meget aggressivt !

Forskere har oppdaget et stort svart hull i sentrum av vår galakse : Melkeveien. Hullet har fått navnet " Sagittarius A " og fremviser meget stor appetitt. Et svart hull har meget komprimert masse - og sluker alt som kommer i nærheten - visstnok også lyset. Avstanden til vår lille jord skal være 26.000 lysår. Men som jeg har skrevet i et annet innlegg lenger nede her - så har forskerne funnet ut at det fins gjenstander som beveger seg med større fart enn lysets - som er på om lag 300.000 kilometer / sekund.
Mine tanker går da til Bibelen og hva den forteller om de siste tider. Himmelens krefter skal rokkes...
Det skal komme en ny himmel og en ny jord og havet er borte.
Vår Gud , Jahve , har full kontroll over materien. Det er jo HAN som har skapt alt sammen ved sin sønn Yeshua.

Jeg tror at vi nærmer oss dagenes ende. Da kan det tenkes at forberedelsene til at nåværende planet Tellus ( jorden ) skal forsvinne ; er i gang. Kan det være dette aggressive svarte hullet , i vår egen galakse , som utfører denne handlingen ? Jeg vet ikke svaret. Men jeg tenker ofte på at en ny jord ikke skal ha hav. Om det er ferskvann der ; vites heller ikke av meg. Men vi leser i Skriften at våre nye kropper skal bestå av " ånd og vann " - kjøttet og resten av vårt legeme er borte. Vannet fryser ved 0 grader Celsius. Jeg spurte en gang Vår Herre hvordan vårt utseende vil være i himmelen. Svaret jeg fikk var : - Som i din ungdoms beste år. Men dette svaret reiser nye spørsmål : Hva med dem som dør tidlig - før de kommer til ungdomstiden ? Jeg kan ikke svare på dette ; men den Allmektige har nok en løsning på alt !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar