søndag 6. juni 2021

Kan man forutse at ting vil hende ?


 

Det jeg i dag vil skrive om ; har jeg brukt lang tid på å finne ut av. Ja , jeg har erfart at man kan forutsi ting som vil hende - og finne ut i ettertid hvorfor alvorlige ting virkelig har hendt. Om du leser lenger nede på denne nettsiden : Vil du se at jeg omtalte at en kvinnelig stortingspolitiker ville få store problem. Noen uker senere gikk denne spådommen i oppfyllelse. Hun trekker seg nå fra all politisk virksomhet.

Jeg har oppdaget mer og mer hvor streng vår Gud , Jahve , virkelig er. Tenk at det å naske et eple , slik Adam og Eva gjorde , førte til forferdelige grusomheter for alle etterkommere. Yeshua , som døde på korset , er vår mellom-mann eller " sil " mellom oss og Jahve. Uten å gå via Frelseren : Har vi ingen sjanse til noe som helst. De som ikke tror på Bibelen , Guds ord , eller Messias : Møter den strenge Gud direkte og da går det galt.

Jahve styrer strengt etter de ti bud som han har gitt til menneskeheten. Når noe alvorlig hender : Kopler jeg hendelsen opp mot de ti bud og finner ofte svaret - men ikke alltid. Hvorfor gikk en hurtigbåt på Bloksene nord for Haugesund og mange mennesker omkom ? Hvorfor gikk et flunkende nytt norsk transportfly til kring en milliard kroner på Kebnekaise - Sveriges høyeste fjell og fem offiserer omkom ? Hvorfor kom det et svært kvikkleire-skred i Gjerdrum nær Lillestrøm ? Svarene har jeg funnet !

Nå skal jeg ta et eksempel på min fremgangsmåte : En av de mest kjente medie-personlighetene i Norge døde. Sønnen hans ble også meget kjent. Men så gikk denne sønnen ut i media og fortalte hvor grusom hans far var under sønnens oppvekst. Like etter ble sønnen syk og døde. Denne hendelsen holder jeg opp mot de ti bud og finner : - Hedre din far og din mor og det skal gå deg vell og du skal leve lenge i landet. Således : Hvis du sverter din far - så får du ikke leve lenge i landet !

Til slutt vil jeg komme med en spådom om fremtiden. Jeg bor i Vestland fylke - som er sammenslått av Hordaland samt Sogn og Fjordane. I dette nye stor-fylket er det 43 kommuner. Nå vil jeg liste opp seks kommuner som virkelig får det vanskelig i fremtiden :

- Ullensvang

- Alver

- Lærdal

- Askvoll

 - Ulvik

- Askøy


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar