lørdag 19. juni 2021

NATO sender krigsskip til Sør-Kinahavet

Vår potetåker står fint !

                                             Storbritannia sitt krigsskip " Queen Elizabeth " sendt

                                              til Sør-Kinahavet.


NATO sender nå marinestyrker mot Sør-Kinahavet. Ja , hva skal disse krigsskipene gjøre der ? Bare for å terge kineserne ? NATO er en transatlantisk forsvars-allianse : Således skjønner jeg ikke hva de holder på med for tiden. Det hører med til sannheten at Kina har bygget en stor og moderne marinestyrke som sies å være minst like slagkraftig som den amerikanske. USAs krigsskip er av eldre årgang og trenger sårt fornyelse.

Statslederen i Kina møtte kinesiske soldater for et par måneder siden og proklamerte at de snart kom i en storkrig og måtte være forberedt. Videre vet vi at Kina og Russland samarbeider - også militært. Til sammen kan disse to land mobilisere en uhyre slagkraftig styrke. Russland liker også å terge skandinaviske NATO-land. For få dager siden kom russiske jagerfly mot den danske grensen. Via radio ble de advart mot å ta seg inn i dansk luftrom. Men de russiske pilotene hørte ikke på disse advarslene og gikk inn ulovlig - som igjen førte til at danske jagerfly måtte ta av - for å avskjære russerne.

Det er nå tørke mange steder på jorden. Både USA ( California ) og Taiwan er hardt rammet - som igjen fører til stadig stigende priser på matvarer. Ja , vi kjenner Yeshuas ord om hungersnød i Trengselstiden. Jeg var på butikken her for et par uker siden og kikket på prisene for poteter ( jeg dyrker mine egne poteter ) : Et plastbeger med små-poteter hadde en kilopris på kring 80 kroner. Men det var også andre poteter der som var langt billigere. Jeg var i Russland for et par tiår siden og kjørte buss fra Kirkenes i Norge og inn til Murmansk - som er en relativt stor by. Der observerte jeg små potet-åkrer mellom de " triste " høyhusene ved byen. Av fagfolk sies det at spiser du poteter og sild : Så får kroppen din alle de næringsstoffene den trenger. Ja , jeg fisker sild og salter hver vår og høst ( 20. februar og 20. september kommer silda her ).

Land etter land åpner nå opp etter corona-stengingen. Nordmenn har nå bestilt pakketurer til syden ( Spania og Hellas ) i stort omfang. De ulike variantene av Covid-19 hadde navn som : Den engelske eller den indiske. Nå har man bestemt å benytte seg av det fonetiske alfabetet - som brukes av forsvaret samt kystradioene : Alfa , Bravo , Charlie , Delta , Ecco , Foxtrot , Golf , osv. Jeg tror at det kommer en ny mutasjon som er langt farligere enn Delta-varianten og som vaksinen ikke beskytter mot. Hvorfor tror jeg det ? Jo fordi Yeshua fortalte om PESTEN som skulle komme i Trengselstiden. Denne pesten må vi nok slite med til Frelseren kommer igjen til jorden - tror jeg. Videre vet vi at en fjerdedel av jordens befolkning skal omkomme under denne grusomme tiden. Det vil si i underkant av to milliarder mennesker.



                                              

                                             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar