torsdag 9. februar 2023

Deltok Norge i sprengningen av Nord Stream 1 og 2 i Østersjøen ?


 Jeg har fått mine  havteiner i sjø. Her går fisken levende til teinene trekkes opp. Til dette har jeg en bensindrevet kraftblokk - montert i baugen på min fiskebåt.

                                                                  ''''''''''''''''''''''''''''''''''

En anerkjent og seriøs grave-journalist hevder at USA plasserte sprengladninger ved disse fire gassledningene mellom Russland og Tyskland. Dette fant sted i forbindelse med en militær-øvelse i Østersjøen der USA deltok. Senere ( 26. september 2022 ) kom et norsk P 8 Poseidon overvåkningsfly og droppet en sonar - som sørget for å detonere disse kraftige sprengladningene.

Utenlandsk presse har slått dette stort opp ; men riksmedia her i landet er tause som østers - hittil. Noen nettaviser her har kommet med denne informasjonen. Jeg tror at dette er sann informasjon. Russerne har betalt om lag halvparten av de store kostnadene ved å bygge disse fire gass-ledningene - firma i Europa andre halvpart. Jeg leste nylig at disse europeiske firmaene nå var slått konkurs.

Norge har således vært med på et direkte angrep på russisk eiendom. Tvil ikke på at russerne vil hevne slikt og det kan skje når som helst. Vi har et stort antall rørledninger som går til England og Kontinentet. I tillegg har vi strømledninger som går til England , Nederland , Tyskland og Danmark. Disse kan bli " blåst " i løpet av ett døgn - om russerne vil. Da har Kontinentet et stort problem med sin energi-forsyning - den russiske gassen er allerede borte.

Videre har USA opprettet fire nye baser i Norge : Ved flybasene Rygge , Sola og Evenes - og ved marinebasen Ramsund i Troms. Den norske stat har godkjent at det er ikke norsk lov som gjelder på disse fire basene - men amerikansk. Det skrives at disse US-basene ikke er opprettet for å forsvare Norge ; men for å nedkjempe Russland. Da er disse fire stedene et av de viktigste mål for russernes A-våpen - tror jeg.

Nå vurderer Storbritannia å avgi jagerfly til Ukraina samt lære opp ukrainske piloter til å håndtere disse avanserte flyene. Da er nok det russiske " begeret " fullt .Slik det nå ser ut ; så har Russland tre hovedfiender : USA , Norge og GB.

Det smeller snart ; tror jeg. Trolig i løpet av kommende vår. Vi må søke vår tilflukt i Herren - Adonai !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar