onsdag 23. august 2023

Valget er ditt !


 Bilder viser Bjørn Humblen som er førstekandidat for det kristne partiet Konservativt i Alver kommune - der jeg bor . Det ble stor ståhei og oppslag i begge lokalavisene da alle politiske partier i denne kommunen var samlet på Nordhordland Folkehøgskole til debatt . Bjørn Humblen gikk sterkt i mot Pride-feiringen og fikk andre parti mot seg . Flere partier raser nå mot Humblen i lokalavisene .

                                                                  ----------------------

I går møtte jeg opp på rådhuset her klokka 0900 for å forhåndstemme . Valget var meget enkelt : Det ble selvsagt partiet Konservativt . Selv er jeg ikke medlem i noe parti . Denne våren og sommeren har jeg vært på flere møter sammen med Bjørn Humblen og diskutert ulike saker . Vi har en felles forståelse hvordan Norge bør styres - herunder også kommunene .

For kristne mennesker i Norge er det gjerne ofte bare to valg : Kristelig Folkeparti eller Konservativt . Nå vil jeg skrive noen ord til deg som har tenkt å stemme på Krf . Dette partiet har hatt to partiledere som har gått i Pride-tog i Oslo . Hva fortelle de da til oss og vår allmektige Gud ;  el Shaddai ? Jo , de sier med denne handlingen at Bibelen er feil - byene Sodoma og Gomorra i Israel ble IKKE utslettet av Herren på grunn av homofili . Hvis dette er riktig : Så kan det selvsagt være mange andre feil også i den hellige Skrift !

På denne måten vil du som velger pådra deg Herrens vrede ved å stemme på et parti som støtter Pride !

Godt valg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar