lørdag 23. september 2023

Folk i matkø for å få gratis mat


 Den lange køen for å få gratis mat utlevert i Kristiansand . Norge er et av verdens rikeste land ; likevel har folk ikke penger til mat . Men Norge topper også en annen statistikk : Et av de land med flest selvmord i forhold til folketallet . Når man forkaster kristendommen og bedriver utstrakt jødehat : Så går det nedenunder med nasjonen vår .

                                                                    ------------------

Her i området jeg bor er det flere broer og mange tar selvmord ved å hoppe ut fra den høyeste av disse . Kommunen har presset på for å få vegvesenet til å sette opp høyt rekkverk på denne broen , men denne etaten påstår at de ikke har penger til å sette opp en slik sperre . De har heller ikke penger til å reparere alle slag-hull i veiene . Stadig må jeg bremse ved de største hullene for ikke å få skade på bilen min . Vårt kjære land er blitt fullstendig vanstyrt . Ja , ugudeligheten i landet fører rett til udugeligheten .

Sevastopol er hovedkvarteret til den russiske Svartehavsflåten . Ukrainerne har fått fulltreffer i bygningen som huser de øverste russiske offiserene og  det sies at mange er drept og såret der . President Putin vil nok ta hevn og atomvåpen kan være en mulig utgang - tror jeg . Det sies også at russerne fikk inn fulltreffer på en Leopard stridsvogn og en av mannskapet overlevde . Han kom ut og snakket tysk : - Ikke skyt meg ; jeg tilhører det tyske forsvaret ! Om dette er sant så er NATO-land i direkte kamp mot russerne.

Som før nevnt pågår en stor marineøvelse i polhavet der ubåter fra flere land sies å delta : USA , Storbritannia , Frankrike - samt Russland og Kina på den andre siden . Så langt har det ikke kommet noen meldinger fra denne øvelsen .

Til slutt vil jeg ønske alle israelske lesere av min blogg velkommen . Jeg er jødevenn og tar daglig med Israel i mine bønner . Ja , jeg ber også om fred for Jerusalem . Denne byen er sentrum for begivenhetene i verden : Herren ( Adonnai ) bor på Sion !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar