lørdag 30. mars 2024

Bar paven Satans merke ?


 Tilfeldigvis slo jeg tv-en min inn på Nrk 2 i kveld . Der foregikk midnattsmesse fra Roma . De skiftet stadig mellom to hodeplagg på denne paven . Det ene ser du her : Det har en tydelig X over hans panne - som du ser på bildet . Om jeg har rett i at X er Satans merke eller logo : Så bar han dette i kveld / natt .

Jeg googlet så bilde av pavenes hodeplagg : Men fant intet som lignet dette her . Jeg ser ikke at andre paver eller denne har båret  X på sitt hode tidligere .

Denne siste paven har kommet med underlige uttalelser . Slik jeg tolker ham : Så er han regelrett jødehater . Det er ikke denne skriver som bestemmer hvem som skal arve Guds Rike . Men jeg tror at jødehatere ligger meget tynt an i denne sammenheng .

Vi vet at norske biskoper har vært helt tydelige på sitt jødehat . Ja , jeg vil si det så sterkt : Vil du komme til himmelen ; så meld deg ut av denne norske apostat-kirken . Den norske kirken har fraveket Bibelens lære på flere områder og har således mistet sin kraft og velsignelse fra Herren . Preses av disse biskopene er nok den verste jødehateren av dem alle .

I morgen , første påskedag , feirer vi at Yeshua er oppstanden . Dette er redningen for oss syndere som tror på Ham .

Guds velsignelse over dere alle som leser min kristne blogg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar