torsdag 7. mars 2024

Norge anbefaler boikott av israelske varer


 I dag kom det melding fra den norske utenriksministeren om at myndighetene anbefaler boikott av varer fra Judea og Samaria . Dette er kjerneområder i Israel og mange av Bibelens fortellinger kommer nettopp fra dette området - også kalt Vestbredden . Vi har en allmektig og meget handlekraftig Gud - el Shaddai - og han vil utvilsomt straffe Norge for denne beslutningen . Videre er det slått fast at vårt land er det mest anti-israelske av alle land i den vestlige verden . Situasjonen blir da enda verre .

Vår Herre har tidligere straffet Norge for sine handlinger . Oljeplattformen Alexander L . Kielland fikk plutselig brudd i ett av sine fem bein og havarerte . Da gikk 123 menneskeliv tapt . Like før dette skjedde tok Israel kontakt med Norge : Landet manglet olje og ville gjerne kjøpe denne varen fra oss . Den gang hadde Arbeiderpartiet regjeringen og statsråd T . Stoltenberg avslo å selge olje til jødene . Dette fikk store konsekvenser for vårt land .

Videre hadde vi terror-hendelsene i regjeringskvartalet og på Utøya . Der mistet 77 mennesker livet . Jeremy Hoff har skrevet boken 22. JULI-PROFETIEN . Her skildrer han i detalj hva som skjedde denne dagen - og ikke minst hva som skjedde på Utøya , og i denne innsjøen , dagen før terror-handlingen . Jeg har tidligere hatt en del kontakt med Jeremy Hoff . Min konklusjon er at jødehat er en livsfarlig sak å holde på med . Slikt får konsekvenser før eller siden for haterne .

Lærdal kommune ligger innerst i Sognefjorden . Denne kommunen har vært vennskapskommune med byen Jeriko på den såkalte Vestbredden i flere tiår . Videre har de sendt delegasjoner ned dit ved flere anledninger .  Men ulykkene for denne kommunen har ikke sidestykke . Kong Harald var i mange år fast fisker av laks nettopp i Lærdalselvi . Denne elven var nok den første lakseelven som ble rammet av såkalt " Gyro " og all fisk måtte drepes og elven rengjøres for slik smitte . Så fikk kommunen en stor-brann på den verneverdige Lærdalsøyri . Mange bygninger der ble lagt i aske da . Om dette ikke var nok : Så ble reinen i Nordfjella smittet av en sykdom som førte til at hele rein-bestanden der ble slaktet ned . Det var her lærdølene drev sin årlige jakt .

Jeg er overbevist om at vår Gud nå vil tukte vår nasjon Norge . Hva han vil gjennomføre i denne sammenheng : Vites ikke av meg . Men han har et stort register å spille på ; helt fra naturkatastrofer som jordskjelv , orkan , vannflom og tørke . Terror kan man heller ikke se bort fra eller krig . De største eksportinntektene kommer fra olje-og gassindustrien . Oljeplattformer , rørsystem og landanlegg er uhyre sårbare . Den nest største eksporten vår kommer fra fiskeindustrien . Nå har det oppstått meget stor dødelighet i disse oppdrettsanleggene . Enkelte av oppdretterne har til å med solgt selvdød laks til oss forbrukere . Således skyr jeg nå oppdrettslaks som pesten .

Hver eneste kveld ber jeg i min bønn til vår Fader om beskyttelse for alle mine familiemedlemmer og andre grupper som jeg tilhører . Jeg ber om at de blir skånet for alle straffedommer som kan komme over vårt land . Ja , disse straffedommene er nok allerede på vei !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar