torsdag 15. august 2024

Presten var gift med en kvinne - men ble plutselig homofil .


 Denne saken har fått store oppslag i media her vest og dette bildet er hentet fra lokalavisen Strilen . Presten uttaler at støtte-erklæringer har strømmet til ham : Etter at at han tok beslutningen om å skille seg fra sin kone grunnet sin homofile legning .Sannelig har denne presten tjenestegjort i den kirken som jeg har tilhørt : Meland Kyrkje - som ligger fire kilometer fra vårt hjem  . Heldigvis har jeg meldt meg ut fra denne apostat-kirken  for lengst .

Nå begynner det å gå over alle støvleskaft . I min Bibel står det at menn som ligger med menn ikke skal arve Guds rike . Hvordan kan en prest , som selv ikke vil komme inn Perleporten , få andre på rett spor til å komme inn der ?

Med en slik handling forteller han oss alle at innholdet i Bibelen bare er tull og tøys . Videre forteller han at hendelsene i Sodoma og Gomorra - som er utførlig skildret i Guds Ord - også bare er tull . Etter Syndefloden ; så er hendelsen i disse to byene , som lå ved Dødehavet , det mest drastiske Vår Herre har foretatt seg . Han lot det regne ild og svovel over dem . Det samme skal skje under panserslaget på Harmageddon-sletten .

Jeg har et foto av en imam som nylig " messet " inne i Nidarosdomen . Om kristendommen er sann : Så er muslimenes gud en avgud . Vi vet at El Shaddai hater avguder . Således har de geistlige , tilknyttet Nidarosdomen , tillatt tilbedelse av en avgud inne i helligdommen . Da er det ikke en helligdom lenger . Jeg sier til kristne jeg møter : - Er du medlem i Den norske kirke ; så meld deg ut før det er for sent !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar