lørdag 28. september 2024

Tenk om min drøm inneholder sannhet


 Dette er tunet vårt - der min kone og jeg bor - på et nedlagt småbruk . Innlegget mitt omhandler denne flaggstangen du ser midt på fotoet . Klikker du på bildet så blir det tydeligere .

                                                              ------------------

Det er sjelden jeg husker de drømmer jeg har hatt , men denne drømmen er så spesiell at jeg vil fortelle om den . Flaggstangen vår er av aluminium . I drømmen så jeg at denne flaggstangen begynte å smelte sakte nedover fra toppen . Nå må jeg kontalte noen - tenkte jeg . Da ringte jeg 110 for å tilkalle hjelp . De svarte straks ; men holdt til i Tromsø og lovet å komme . Flaggstangen smeltet fortsatt sakte nedover . De jeg antar var brannvesenet ; kom sjøveien fra nord inn fjorden der jeg bor like ved . De ble stående , sammen med meg , og se på at flaggstangen smeltet helt ned til bakken - uten å foreta seg noe som helst .

Senere har jeg forsøkt å tyde denne drømmen . Flaggstangen er et symbol på det udelelige kongeriket Norge . Når flaggstangen er smeltet helt ned : Så har vi ikke et slikt kongerike lenger . Dette at myndighetene svarte fra Tromsø : Kan tyde på at russerne har inntatt denne landsdelen og har denne byen som sitt hovedkvarter i Norge .

Lebesbymannen så også i sitt syn at russerne rykket inn i NordNorge og ble stoppet i Troms . Andre har hatt tilsvarende syn og mener at russerne rykker helt sør til Nordland . Den som lever får se !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar