tirsdag 3. september 2024

Tvangsvaksinering i Norge !


 

Jeg leser i kveld på Document.no at Norge har bestemt at innbyggerne kan tvangsvaksineres ved en ny pandemi i landet vårt . Dette har jeg ventet på lenge . Om vi ikke møter opp til slik vaksinering : Så blir vi nok hentet av politiet .

Det er mange sanne kristne som ikke ville vaksineres da Covid-vaksinen kom til vårt land - jeg var en av dem . Jeg husker to unge kvinnelige sykepleiere døde brått et par dager etter at de mottok sprøyten . Mange unge har dødd av hjertepose-betennelse og andre rare tilstander grunnet denne sprøyten . Vaksinen var slett ikke forskriftsmessig utprøvd da de satte i gang med vaksineringen .

Ja , hva gjør vi vaksine-motstandere om vi blir tvangsvaksinert ? Det nytter nok lite å neglisjere dette eller gjøre motstand når vi blir hentet av politiet . Verbal motstand vil jeg nok utbasunere mot de som bruker tvang mot meg .

Da får vi nok sette vår lit til Herrens ord om at vi kan drikke gift og ikke ta skade av det ! Disse giftsprøytene vil jeg da legge i Herrens hender og stole på Ham !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar