fredag 3. april 2020

Covid-19 forteller at Bibelen er sann !

                                                    Karl Johans gate i Oslo med slottet i
                                                    bakgrunnen. Her kan jordskjelv komme !


Corona-pandemien forteller meg at Bibelen er sann og at Yeshuas ord er sanne. Dette bør vi kristne takke for. Det er ikke sikkert at vi noen gang blir kvitt Covid-19 - husk at vi aldri ble kvitt HIV-viruset - selv om dette bare smitter ved seksuell kontakt eller blodoverføring. Økonomien blir nok ruinert i de fleste land grunnet et usynlig mikroskopisk virus. Det kommer nok en vaksine mot viruset - men det vil ta minst ett år. Bare de land som har råd å kjøpe vaksine ; får dra nytte av den ! I mellomtiden vil svært mange omkomme grunnet denne pesten.

Det vil komme kraftige jordskjelv over jorden - det har Yeshua fortalt om ( i Trengselstiden.) Oslo er et skjellsord i Israel grunnet de totalt mislykkede Oslo-avtalene som bare førte til død og fordervelse for israelittene. Derfor tror jeg at OSLO vil bli rammet av et kraftig skjelv : Trolig sterkere enn skjelvet i 1904 som ødela Johannes kirke i sentrum av Oslo - en søndag mens presten stod på prekestolen.
Jeg har en smule erfaring med jordskjelv. Huset vårt står på leire og dette fører til at virkningen av jordskjelv blir forsterket. For mange år siden hadde jeg kontakt med jordskjelvstasjonen i Bergen og fikk tilsendt skjema som jeg fylte ut og sendte dem når jeg registrerte jordskjelv her.
Jordskjelv arter seg slik : Du hører det kommer buldrende fra en bestemt retning ( ofte fra vest her ). Når det passerer huset ditt begynner inventaret å reagere : Kopper og kar rister og lager kraftig lyd. Dette kan pågå en hel stund - før skjelvet beveger seg bort fra huset i motsatt retning som det kom fra. Dette har jeg opplevd mange ganger de 48 årene som jeg har bodd i dette huset. Men vi har aldri registrert skader verken på innbo eller bygning etter disse jordskjelvene. Jeg takker GUD for det !

Det kommer kraftige jordskjelv mange steder på jorden - det har Yeshua fortalt om før han forlot jorden for kring 2000 år siden. California og Oslo ligger i vulkanske områder !

Etterord : Når det gjelder jordskjelv i California , USA , er det ord som kommer til meg : " Den hellige Andreas`s forkastningen ".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar