torsdag 26. mars 2020

Advarte for et halvår siden !

                                                    Avisa Nordhordland - oppslag i september
                                                    2019 om beredskapen i landet.


Her ser du oppslaget i lokalavisen vår om manglende beredskap - skrevet av meg. Jeg satte overskriften : " Beredskapen i Alver kommune " - men avisen endret den til : " Det er for seint å snyta seg når naso er vekke ". Dette var siste linjen i mitt innlegg ; og er et fyndord fra Strilelandet. Alver er nå en storkommune som er slått sammen av tre tidligere kommuner med et folketall på nær 30.000 innbyggere.

HIV-viruset greidde man aldri å utrydde : Det samme kan skje med Covid-19 ; men vaksine kommer nok om et år eller der omkring. Men mange dør før den tid.
Ingen eller få lytter til slikt jeg frembærer : Jeg hadde et innlegg på Facebook for en uke siden om kristendom ; men der var det mange som gjorde narr av meg. En skrev : - Du må slutte med denne messingen....
Stakkars mann , sier jeg.

Det er starten på Trengselstiden vi er vitne til og det skal bli mye verre etter hvert. Tenk at et knøttlite virus kan forårsake så mye skade for menneskeheten ! I tillegg til mange syke og døde ; så ruinerer det også økonomien i de fleste land. Ja , dette er jappetidens ødelegger !

Nå-sittende regjering i Norge blir nok kastet snart ; tror jeg. Presidenten i USA lider samme skjebne. Om jeg får rett : Så blir han kastet i juli 2020. Da må vi be om at Mike Pence blir ny president i USA.
De kan ikke ha en president som bare snakker tull : Han hevdet for et par dager siden at Corona-viruset ville være borte i USA ved påsketider.

Til slutt : Jeg har i min tid som offiser i Hæren vært i situasjoner som var langt farligere enn denne pesten - og Herren reddet meg ut av dem alle !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar