tirsdag 6. desember 2022

Vi i Vesten får trolig en fredelig jul


 Bønnens makt er enorm. Denne høsten har vært svært våt her jeg bor. Bare vi gikk ut på plenen : Så surklet det under skoene - noe slikt har jeg ikke opplevd før. Så ba jeg til vår far , El Shaddai , at det måtte bli tørt i flere uker fremover. Da hørte Han på meg og det har væt tørt lenge. Områdene rundt oss har fått snø ; men her er det bar mark !

                                                                      --------------------

Jeg hører og ser norske predikanter på Youtube. Mange ber bønner til Jesus. Dette er helt feil ! Man må be til vår allmektige Gud og adressere bønnen til ham og bruke hans rette navn : El Shaddai og avslutte bønnen med : I Yeshuas navn. Mange kristne er ikke klar over hvor streng El Shaddai er. Hans vesen tåler slett ikke synd og han styrer det hele etter de 10 bud. Men skal Han tilgi våre synder - og alle har syndet - så må vi gå veien gjennom Yeshua - vår eneste frelser. Ja , jeg anbefaler deg heretter å rette dine bønner til El Shaddai : Så vil du erfare hva jeg har erfart.

Krigen i Ukraina raser videre. De siste dagene har ukrainerne truffet mål langt inne i Russland - helt øst for Moskva.   Det sies at det er droner som har kommet så langt inn i fiendelandet. Russland svarer med masssive angrep fra luften der de prøver å ta ut infrastruktur som elektrisk strøm og vannforsyning. Ukrainerne reparer skadene - men så kommer nye angrep fra russerne.

Her i Norge opplever vi dyrtid. Mange greier ikke betale for seg og må stille i matkø. Dette er en skam for rike Norge. Våre styrende politikere kjører landet i grøften mens statskassen overfylles av penger fra gass-salg og salg av elektrisk strøm. Det er vår allmektige Gud i himmelen som styrer alt : Han har overlatt våre politikere til udugeligheten grunnet all synd. Arbeiderpartiet og Senterpartiet sitter ved makten . Ved siste valg fikk Senterpartiet inn 28 representanter på Stortinget. En meningsmåling forrige uke viste at dette partiet ikke ville få inn en eneste representant om det var valg nå. Men politikerne skjønner fremdeles ikke alvoret - de er overlatt til udugeligheten som følge av ugudeligheten.

Det stunder mot jul. Ukrainerne vil nok få det grusomt denne vinteren - uten varme og vann mange steder i dette landet. Men jeg tror at vi i Vesten får en rolig julefeiring. Russerne har vist tidligere at de gjennomfører operasjoner mens vi andre sitter og gafler i oss julematen. For 4-5 år siden gikk russerne i land på Frans Josefs land - om lag 50 mil fra Svalbard - mens vi andre gnog på pinnekjøttet. Der gjen- opprettet de en base og utvidet rullebanen slik at alle fly kan lande der. Til og med et lite kapell finnes der. Senere oppdaget USA at det var utslipp av radioaktivitet fra denne øygruppa.

Om jeg får rett ; så bryter helvetet løs utpå vårparten : Mellom april og juni. Denne antakelsen begrunner jeg ved å vise til profeten Daniel og de 1290 dagene og nettene ( forteller oss at det er jordiske døgn som omtales her ). Det er to hovedspørsmål som bør stilles : 1. Når blir NATO direkte involvert i krigshandlinger mot Russland. 2. Når blir de første atomladningen detonert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar