tirsdag 21. juni 2022

Din overnaturlige kraft

                                                       Vedovn og ved er viktig i disse ulvetider.
                                                        Det er fare for strøm-utkopling til høsten / vinteren


Det er viktig å ta Guds ord på ramme alvor - slik det er skrevet. I Bibelen leser vi at vi skal legge hendene på de syke og be for dem. Hva betyr dette ? Den overnaturlige kraft som du er i besittelse av : Strømmer ut fra dine hender. Vi leser også i Skriften noe om å løfte hellige hender. Vi mennesker skjønner ikke hvordan dette fungerer ; men vi bør ta konsekvensen av disse ord. Yeshua uttalte også at Guds Rike er inni dere. Kan hende er det derfra den overnaturlige kraften strømmer ut gjennom hendene.

Det jeg vil frem til er at denne kraften kan du også benytte deg av selv - og jeg har gjort det mange ganger. Akkurat nå har jeg fått en utvekst på venstre side av min panne. Hver eneste dag tar jeg på denne med mine hender og ber samtidig om at Jahve fjerner denne utveksten - i Yeshuas navn. Erfaringsmessig tar det kring tre uker ; så er en slik utvekst fjernet. Uansett hva galt som skjer med kroppen min : Så følger jeg samme oppskrift.

For noen år siden fikk jeg store problemer med venstre kne og hadde vansker med å gå. Jeg ble henvist til MR-undersøkelse i byen og reiste dit og fikk denne utført. Men jeg brukte samme oppskrift som før : La hendene på venstre kne hver eneste dag og ba om helbredelse. Etter kring tre uker var kneet helt i orden. Så bestilte jeg time hos fastlegen min : Jeg skulle fornye førerkortet mitt. Legen hadde fått opp på skjermen sin alt som var galt med mitt venstre kne og startet med å fortelle meg om dette. - Jeg er kommet for å fornye mitt bil-sertifikat , sa jeg. Han ble rett og slett skikkelig sinna og jeg sa intet om at det var den Allmektige som hadde reparert mitt venstre kne. Men jeg fikk lege-erklæring fra ham denne dagen - slik at jeg fikk fornyet sertifikatet.

Men jeg har også fått øyeblikkelig hjelp fra det høye. Jeg har også hatt store problemer med min rygg. En gang lå jeg i kring tre måneder - smertene gjorde at jeg ikke kunne røre meg. Da gikk jeg opp i vekt - mange kilo. En dag jeg var alene hjemme ; stavret jeg meg på bena , løftet hendene opp og ropte med full røst til Herren - om at ryggen måtte bli god. Da kom en underlig kraft ovenfra og gikk nedover i min kropp og ryggen ble plutselig helt bra - og har vært det siden. Denne hendelsen fant sted for kring 20 år siden.

Jeg skriver dette for at du også kan benytte deg av denne overnaturlige metode til å hjelpe både andre og deg selv. Ja , dine hender kan utstråle kraft fra det høye !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar