lørdag 21. januar 2023

Moskva forbereder seg på 3. verdenskrig


 Dette er min hjemme-havn. Her har jeg naust som sees midt på bildet - grått med rødt tak. Fisking har alltid vært min fremste hobby. Vi har fisk og kjøtt annenhver dag her i mitt hjem - som ligger kring 100 meter lengre oppe i bygden  ( klikker du på bildet så blir det tydeligere ).

                                          

                                                                    --------------------------

I går leste jeg at Moskva forbereder seg på angrep av inngående missil fra sine fiender. Derfor har russerne nå satt opp antilufts-missil rundt omkring i Moskva : Rundt Kreml , ved regjeringsbygget , ved residensen til president Putin og andre steder. Om russerne bruker atomvåpen : Så vil nok Vesten svare med det samme.

Et annet faresignal om bruk av atomvåpen er at Tyskland har sendt Patriot-raketter til Polen. Årsaken til dette er nok at tyskerne frykter at Russland sender atom-missil mot Tyskland - da vil de USA-produserte Patriot skyte ned disse missilene før de når tyskerne.

Det var møte mellom vestlige land på Ramstein flybase i Tyskland for et par dager siden. Der ble det drøftet forsendelse av militært materiell og våpen til Ukraina. Men tyskerne vil ikke sende de moderne Leopard 2 - stridsvognene foreløpig. Jeg tolker dette som et signal : Disse meget effektive , tunge stridsvognene - på kring 60 tonn - kan endre krigens gang og presse russerne ut av de okkuperte områdene. Da vil president Putin trykke på atom-knappen ; mener mange. Polen - derimot - vil trolig sende Leopard 2 til Ukraina. Norge har også denne type stridsvogner som er produsert i Tyskland. Ja , Napoleon gikk til angrep på Russland. Det samme gjorde også Hitler og begge tapte til slutt etter enorme tap av menneskeliv. Vil Vesten forsøke dette på ny ? Leser vi i Bibelen : Så er det GOG som til slutt skal gå til angrep på Israel sammen med Tyrkia , Iran og Libya. Jeg tror at president Putin er GOG ; fyrsten over Ros , Tubal og Mesek . Da må Russland være intakt militært sett til siste slutt. De har således ikke blitt slått ut av Vestens atomvåpen. Hvordan det har gått med vestlige land : Finner jeg intet svar på i Skriften.

Norske myndigheter har observert 115 fremmede droner over våre olje/gass-installasjoner. Disse sakene er nå henlagt. Politiet gikk ut sist uke og ba folk være på vakt mot fremmede båter som kommer inn i norske fjorder. Tre russiske store fiskefartøy har søkt såkalt nødhavn her på Vestlandet. Men politiet forteller noe meget oppsiktsvekkende. Alle slike fartøy har plikt til å sende såkalte AIS-signaler - slik at man vet hvor fartøyet befinner seg , hvilken kurs det går med og fart. ( Jeg har AIS- mottaker i min båt ). Det viser seg at disse tre russiske fiskebåtene har manipulert sine egne AIS-signaler - slik at AIS-en deres viser en helt annen posisjon enn der de er. Nå har disse tre rustholkene lagt til kai i den russiske enklaven Kaliningrad - som ligger langt ute i Østersjøen. De kan jo ikke fiske i dette området !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar