torsdag 6. oktober 2022

Er disse dager blitt forkortet ?


 Jeg kjøpte boken som den kjente pinse-predikanten Emanuel Minos skrev for noen år siden. Nå er denne presten - utdannet fra universitetet i Oxford - død ; men hans forkynnelse lever videre. Jeg fikk høre ham på et stort møte her i min hjemkommune for mange år siden. Han snakket også om en kraftig atombombe i Nordsjø-bassenget.


                                                               ---------------------

Jeg har tidligere skrevet om en underlig opplevelse jeg fikk natten til 10.april 2016. Kring kl. 0500 ble jeg vekket av en stemme som klart og tydelig sa fire ord : - Donald Trump er Antikrist ! Jeg ble liggende våken en god stund etter dette og tenkte med meg selv : Donald Trump blir ikke president i USA.

Men så viste det seg at Trump ble president likevel ved valget i november 2016. Da kom jeg på tanken om at disse fire ord KAN være sannhet. Han tiltrådte som president 20. januar i 2017 - og var en president som USA aldri har opplevd før.

I følge Skriften skal Antikrist styre i 3,5 år før han blir avslørt og avsatt. Donald Trump tapte valget i november 2020 - da hadde han styrt USA i 3 år og10 måneder. Bibelen sier videre at det skal gå 3,5 år til - i alt sju år - før Yeshua kommer tilbake til denne jord. Da er vi kommet frem til våren 2024. Yeshua forteller oss at disse dager i Trengselstiden blir forkortet. Videre henviste han oss til profeten Daniel - og bad oss skjønne hva vi leser der.

Yeshua ble spurt videre om de siste dager. Han forklarte hva som ville hende da : Krig og rykter om krig , hungersnød , jordskjelv både her og der og pest. Krig har vi fått i Europa i februar 2022. Pest ( covid 19 ) har vi hatt i flere år og hungersnød er på trappene her. Mange personer her i Norge møter opp der det deles ut gratis mat. Siste døgn var det et jordskjelv i Åmål i Sverige og det blir stadig meldt om jordskjelv over hele jorden.

Profeten Daniel er som kjent sentral når det gjelder de siste dager. Han skriver at det skal gå 1290 døgn ( dager og netter ) fra " det stadige offer blir avskaffet til den ødeleggende styggedom blir stilt opp ". Den ødeleggende styggedom er utvilsomt atomvåpen. Det stadige offer kan være avskaffet da Covid 19 startet høsten 2019. 1290 døgn er 3,5 år. Den Allmektige vil ikke ofre mer av sine velgjerninger på denne ugudelige befolkningen. Videre står det å lese hos profeten Daniel : - Salige er de som venter og når frem til 1335 døgn. Salig er man først innenfor himmelrikets porter.

Konklusjon :

En stor atomkrig KAN starte våren 2023. 45 døgn etter at denne atomkrigen starter skjer opprykkelsen.   Yeshuas gjenkomst til Oljeberget i Jerusalem KAN skje våren 2024. De siste dager skal bli forkortet : sa Yeshua.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar